Τετάρτη 4 Μαρτίου 2026

 ΣΤΙΣ  6 ΜΑΡΤΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ ( BULLYING) .

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΜΕ ΒΙΝΤΕΟ , ΜΙΛΗΣΑΜΕ  - ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΑΦΙΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ .

 ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

 

 

 

 

 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  Αγαπητοί γονείς, Με την ολοκλήρωση της σχολικής χρονιάς, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τη συνεργασία, την εμπιστοσύνη και τη στήριξή...