ΣΤΙΣ 6 ΜΑΡΤΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ ( BULLYING) .
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΜΕ ΒΙΝΤΕΟ , ΜΙΛΗΣΑΜΕ - ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΑΦΙΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ .
Αγαπητοί γονείς, Με την ολοκλήρωση της σχολικής χρονιάς, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τη συνεργασία, την εμπιστοσύνη και τη στήριξή...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου