Παρασκευή 6 Μαρτίου 2026

ΓΛΩΣΣΑ : τετράδιο εργασιών σελ.(26-29) Γραφή , μνήμη των ανθρώπων .

ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ : σελ.(57)  ποίημα «Γλωσσοδέτης» 

ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ 10

( Κράτησαν σημειώσεις τι πρέπει να διαβάσουν) 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ : τετράδιο εργασιών σελ.(20-21) Επεξεργάζομαι συμμετρικά σχήματα .

 Φυλλάδιο μαθηματικών 

ΙΣΤΟΡΙΑ :  γράψαμε επαναληπτικό 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  Αγαπητοί γονείς, Με την ολοκλήρωση της σχολικής χρονιάς, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τη συνεργασία, την εμπιστοσύνη και τη στήριξή...